Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani

Vabimo vas, da si pazljivo preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas zavezujejo s trenutkom ko vstopite vanjo.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine z naravnimi proizvodi Natura Point lasti podjetja Primož Pišek s.p., so sestavljeni skladno z:

  • Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot – UPB2),
  • Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1),
  • Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR)
  • Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1),
  • s priporočili GZS in,
  • mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Natura Point (v nadaljevanju »Natura Point« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Primož Pišek s.p., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Podatki o podjetju:
Primož Pišek s.p.
Šubljeva ulica 25
1234 Mengeš
Slovenija, EU

IBAN SI56 0284 3026 3046 041
ID za DDV: SI42488427
Matična številka: 3162494000

Telefon: +386 41 326 224
Email: info@naturapoint.si

Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine. V primeru, da se s ponujenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ogleda strani in nakupa prek naše spletne trgovine ne opravite. Šteje se, da ste z vsakim ogledom ali s transakcijo, opravljeno prek spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev. Splošne pogoje bomo redno ažurirali in bodo v vsakem trenutku v svoji najnovejši in veljavni različici v celotnem besedilu dostopni vsakomur brez težav.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Natura Point, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu podjetja Primož Pišek s.p.. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Pridružujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Vrste uporabnikov

Z registracijo na spletni strani Natura Point postanete član. Pravico do nakupa v spletni trgovini Natura Point imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Če želi kupec kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije (povzetek zakonodaje):

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami), ter rok veljavnosti tega podatka
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, ter rok veljavnosti tega podatka
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba izdelkov in cene

Izdelki, ponudba in cene v spletni trgovini Natura Point se zaradi narave poslovanja prek spleta pogosto ažurirajo in spreminjajo. Trudimo se, da so informacije posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo.
Če izdelki niso na zalogi, je to jasno označeno na spletni strani ali v mailu, ki ga kupec prejme ob naročilu.

Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene vsebujejo DDV. Cene in ostale ugodnosti veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Navedene spletne cene veljajo izključno za spletne nakupe. Prepovedani so nakupi z namenom preprodaje blaga.

Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila pod navedenimi pogoji. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.

Naročilo

Postopek naročila je potrošniku prijazen, varen in hiter.

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila (status: Zaključeno naročilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca.
Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila in kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (status: Zaključeno naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

V primeru pogostega ne prevzemanja poslanih paketov si pridržujemo pravico, da stranka paket plača pred pošiljanjem (po predračunu).

Postopek nakupa oz. oddaja naročila

Nakupovanje v spletni trgovini smo skušali kar se da poenostaviti in narediti uporabniku prijazno.

Košarica

Izbira izdelka: V spletni trgovini izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”.

Sistem vas preusmeri v košarico, kjer vam prikaže njeno vsebino. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov in skupni znesek košarice v okvirčku “Košarica”.

Ko so v košarici vsi želeni izdelki in želite zaključiti nakup, preprosto kliknite na okvirček “Košarica” in/ali “Na blagajno” in sistem vas pripelje v blagajno, kjer le še izpolnite potrebne podatke.

Blagajna

V blagajni je viden celoten povzetek košarice. Za dokončanje naročila morate v košarici klikniti ”Nadaljuj na blagajno” in spletna stran kupca pripelje na mesto za izpolnitev naslednjih potrebnih polj:

  1. e-naslov:
    Kamor bo kupec po oddanem naročilu prejel mail z vsemi informacijami o naročilu.
  2. naslov za dostavo:
    Kupec mora posredovati zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, država, naslov, kraj, poštno številko, e-mail naslov in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Tukaj je na voljo tudi okence z opombami, kamor lahko poljubno vpiše morebitne opombe, pohvale, kritike ali dodatna navodila ob nakupu.
  3. izbira dostave:
    Kupec lahko izbira med dostavno službo Pošte Slovenije ali osebnim prevzemov v delovnih prostorih Natura Point v Mengšu, na sedežu podjetja in v skladu s predhodnim dogovorom.
  4. stroški pakiranja in dostave:
    Pri nakupu nad 50,00 EUR so brezplačni, vendar se ob izbiri plačila z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije plača strošek 1,10 EUR. Pri nakupu do 50,00 EUR je cena 3,99 EUR.
  5. način plačila:
    neposredna bančna transakcija, plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard, Maestro, Visa ali PayPal), v tem primeru vnese podatke za izvedbo plačila
  6. kupon/promocijska koda:
    Če ima uporabnik veljaven Kupon/Promocijsko kodo za popust jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb ”Unovči kupon”.
  7. pregled naročila:
    Na desni strani so prikazani izdelki, ki jih je kupec med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena posameznega izdelka, strošek poštnine, in skupni strošek za plačilo so razvidni, še preden kupec zaključi naročilo.
  8. zaključek naročila:
    Kupec pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Kupec potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani S tem se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo. Po tem koraku se ji lahko prikažejo tudi posebne ponudbe, ki jih je še možno dodati k naročilu, če ne želi dodatnih izdelkov, pa stranka zapre spletno stran.

Poprava napak pred oddajo naročila in spreminjanje naročila

Kupec ima pred oddajo naročila možnost urejanja in popravljanja napak svojega naročila. Najlažje se po korakih košarice oz. blagajne navigira s pomočjo navigacijskega menija.

Ob kliku na povezavo “Prikaži košarico” se kupec vrne na začetek košarice. Tam lahko odstrani izdelke s klikom na povezavo levo ob produktu “x”, spremeni ali odstrani lahko tudi Promocijsko kodo in ali kodo darilnega bona.

Za dodajanje dodatnih količin produkta ali novih produktov se lahko kadarkoli vrne v spletno trgovino s klikom na “Trgovina” levo zgoraj.

S klikom “Moj račun” v glavnem navigacijskem meniju košarice, bo spet na vnosu oz. urejanju svojih podatkov. Tukaj lahko kupec poljubno spremeni svoje podatke.

S klikom na nakupovalno košarico v desno-zgornjem kotu, se kupcu prikažejo izdelki, ki so bili med brskanjem po spletni trgovini dodani v nakupovalno košarico.

Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in v košarici pred izdelkom klikniti križec ”odstrani” ali količino izdelka s klikom na – nastaviti količino izdelka na 0 in nato še s klikom na ”Posodobi košarico” dokončno potrdi svoje dejanje.

Dostava

  • ob naročilu do cene izdelkov nad 50,00 EUR so stroški pakiranja in dostave brezplačni, vendar se ob izbiri plačila z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije plača strošek 1,10 EUR.
  • ob naročilu do cene izdelkov pod in vključno z 50,00 EUR znašajo stroški pakiranja in dostave 3,99 EUR + 1,10 eur strošek ob izbiri plačila z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije, skupno 5,09 EUR (ne glede na težo, količino in velikost naročila).
  • možen je tudi osebni prevzem na sedežu podjetja in v skladu s predhodnim dogovorom. V tem primeru stroškov prevzema ni.

Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 13. uro, odpošljemo že isti dan v primeru plačila po povzetju ali kartico. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu odpošljemo takoj po prejemu nakazila na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki odpošljemo naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

Opozorilo: Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • neposredna bančna transakcija. Plačilo poravnajte na naš bančni račun. Kot referenco vnesite ID naročila. Naročilo ne bo odposlano, dokler ne prejmemo plačila na naš bančni račun,
  • z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije, pri čemer se poleg stroška pakiranja in dostave doplača 1,10 EUR,
  • z nakazilom na račun ponudnika po predračunu,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard, Maestro, Visa ali PayPal).

Izdaja računa

Natura Point po dostavi in plačilu naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun in sicer v fizični obliki na podan naslov za dostavo. Ob plačilu po predračunu, kupec prejme predračun na mail, naveden ob nakupu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Račun o opravljenem plačilu kupnine bo kupec prejel ob prevzemu blaga.

Kupon/Promocijska koda

Kupon/Promocijska koda občasno prinaša različne ugodnosti pri nakupu. Vsakršen Kupon/Promocijska koda je vedno časovno omejena in izkoristiti se mora v omejenem roku.

Izkoristi se tako, da izberite izdelek, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico. Izberite način dostave, navedete naslov za dostavo in izberete način plačila. V polje »Promocijska koda ali Kupon« vpišite kodo in potrdite tako, da kliknete na gumb »Uporabi kupon«. Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba poravnati. Nato samo še oddate spletno naročilo.

Kuponi/Promocijske kode med seboj niso združljivi. Kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo en Kupon/Promocijsko kodo.

Kupon/Promocijsko kodo po oddanem in po odposlanem naročilu ni mogoče naknadno vpisovati, upoštevati ali spreminjati.
Menjava Kupona/Promocijske za gotovino ni možna. Kupon/Promocijska koda je unovčljiva le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti Kupona/Promocijske kode, mora imetnik razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti Kupona/Promocijske kode.

Aktiven Kupon/Promocijsko kodo najdete na naši spletni strani, naslovni strani oglasnega sporočila, v naših e-obvestilih ali drugih medijih.

Darilca ob promocijskih akcijah

Ker radi nagrajujemo svoje zveste obiskovalke, bralke e-novičk in vse, ki nas spremljajo preko ostalih medijev, mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije.

Daril oziroma brezplačnih izdelkov, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ni možno vrniti, saj jih ne menjamo in ne vračamo vrednosti takšnega izdelka.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu so na povezavi vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Pravica do odstopa kupca od pogodbe oz. od naročenega izdelka

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh, podjetju na elektronski naslov sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vračilo prejetega izdelka podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora obvezno v roku 14 dni sporočiti podjetju na elektronski naslov info@naturapoint.si namero, da bo izdelek vrnil v skladu z zapisanimi navodili. Izdelek mora kupec vrniti najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila in sicer podjetju na naslov: Primož Pišek s.p., Šubljeva ulica 25, 1234 Mengeš, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila izdelka. V nasprotnem primeru denarja ne vračamo!

Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu originalno zaprt, nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen ali izgubljen, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupec ob vračilu izdelka priloži račun za izdelek, osebne podatke ter TRR, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov TRR.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le maksimalno vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne kupcu kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za izdelke, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Kupec lahko zamenja izdelke iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe izdelka, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

Odgovornost za stvarne napake

Napaka je stvarna, kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet, izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost izdelka?
Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka ali z vračilom izdelka. Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga in če kupec v roku dveh mesecev od odkritja napake obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Ponudnik odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varovanje osebnih podatkov in varnost

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Več o varovanju osebnih podatkov najdete na strani Zasebnost in piškotki.

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi NLB d.d.. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku podjetja.

Komunikacija

Ponudnik bo z kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Natura Point omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih dodatno pregleda. Natura Point ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po presoji ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Natura Point ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Natura Point.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Natura Point in vsi podatki na njej, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Natura Point in logotip sta v lasti podjetja Primož Pišek s.p.

Omejitev odgovornosti

Natura Point se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Natura Point kupca obvestila o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-naslova info@naturapoint.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču kupca.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov

Vse informacije na straneh spletne trgovine Natura Point, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni.

Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane.

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh posvetujete s svojim zdravnikom.

Izjava o legalnem statusu izdelkov

Ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti za škodo, ki je nastala zaradi dostave, transporta in carinjenja naročenih artiklov. Kupec soglaša, da se je pozanimal o legalnem statusu izdelkov v državi kamor naroča. Ponudnik ne razpolaga z dokumenti, ki bi izrecno pojasnjevali legalni status izdelkov v določenih državah.